Wednesday, February 28, 2007

strikk hopping


her har jeg da hoppa i strikk..

6 comments:

Anonymous said...

Hei! så utrulig gøy å sjå bilder frå ecvador! Dritkult å rappelere og hoppe i strikk da!Du så moro ho Lene var det ho heitte, ho haika eit lite stykke med oss når me var i slummen i guayaquil!Håper du har det bra, lots of love from Grimstad(akkurat nå er eg i trondheim på vinterferie!)

Åsne said...

you have gone mad! shit, du tar av! eg likar det:) sender snart eit svar på mail, er bare at det er litt dårlig nett på skulen.. savner deg kjekka!

Hilde i Costa Rica said...

Saa himla kult Mari!!! Det er bare aa komme aa besoke meg i Costa Rica. Familien min vil at du skal komme;P
savner deg!!
Te amo!!

Iren said...

rappelere vs rapulere. hihi:Ø) nyt livet mari!! og jeg som trodde du var safe. du er tøff!!

me tenkjer på deg her me sit i kalde noreg!

klam klem

Anonymous said...

Jeg er imponert Mari. hva sier tante Hanne til dette. Morro å følge med på bloggen din. sør-amerika er fantastisk.

Anonymous said...

Thanks for writing this.